بسم الله الرحمن الرحیم

خوب 

بلاخره انقدر نکته جمع و جور کردم و نوشتم که حالا میتونم استارت بزنم ولی قبلش میخوام چندتا چیز بگم.

پ.ن1:اول باید بدونیم که بین نوت های که قبلا گذاشتم و تئوری ها که دارم شروع میکنم یه تفاووت اساسی هست.نوت چیز های رسمی منتشر شده است ولی تئوری رو هر ادمی مثل من حتی میتونه از خودش هم دربیاره و هیچ کدوم صددرصد درست یا غلط نیست.برای همینه که وقتی سرچ میکنی تئوری از الفا 33 تا شازده کوچولو راجع بهش گذاشتن^_^

پ.ن2:توی اون تایم لاین یا خط زمانی که گذاشتم ملاک تاریخ ریلیز شدن اون ام وی یا فیلمه ولی خود داستان صرفا با اون تاریخ جلو نمیاد و یکم اذیتمون میکنه.در این حد که بنده یکم دچار مشکل پیچش در عروق مغز داشتم که با چند ساعت خواب یکم حل شد.

پ.ن3:شاید موقع خوندن مخصوصا اوایل اینطوری باشید که "یا استوقودوس"

ولی اینطوری نیست و در کل بهش به چشم یه سرگرمی و بالا بردن اطلاعات عمومیتون نگاه کنید.قرار نیست ازتون امتحان بگیرم ازشXD

پ.ن4:احتمالش کمه(90%)ممکنه با خودتون بگید خوب من اینارو خوندم و براش وقت هم گذاشتم تو دیگه چقدر از ما اسکل تری که نشستی همرو تایپ کردی عکس گذاشتی ریز ریز توضیح دادی-_-

ولی یکی از فواید این کار علاوه بر اون جو فان و باحالش این بوده که به ادم دقت و ریز بینی یاد میده

نه صرفا بی تی اس یا صرفا تحلیل موزیک ویدئو.کلا ادم وقتی به هرچیزی با دقت بیشتری نگاه میکنه با خودش میگه مثلا من قبلا اینو دیده بودم؟؟ حالا اون بخش اطلاعات عمومی که بماند.

 پ.ن نهایی: 

دنیا کوتاهه و عمر ما از اون کوتاه تر پس ازش لذت ببرید و سعی کنید بیشتر اوقات زاویه ی دیدتون رو خوش بین کنید به اصطلاح عینک خوش بینی بزنید

البته نه همیشه.گاهی جاها لازم بزنید طرف مقابل رو با خاک یکسان کنید.

 

در ضمن یه وبتون هم هست به اسم SAVE ME که کلا خیلی مفصله ولی بعضی جاها ممکنه یه اشاره ای بهش بکنم برای واضح شدن روند داستان ولب اصلا نیازی نیست برید بخونیدش.مگه وقت اضافه و حوصله ی افزون داشته باشید...

 

به طور خلاصه تمام این جزئیات و داستان های توی یک خط خلاصه میشنن

همشون یه ریل قطارن که طی اون اعضا با ترس هاشون روبه رو میشن،اتفاقات بد رو پشت سر میگذارن تا بتونن ب مقصد خودشناسی برسنن و بتونن خودشون رو بشناسن

 

I NEED YOU مقدمه ی ماجراست

تمام پلن ها نشون دهنده ی تغییر و صحنه های خودکشی نماد کشتن قسمت های قدیمی و ساخت یک من جدیده.

PROLOGUE داره سرکشی و ها تغیان های ناشی از تغییرات رو نشون میده.

پروانه قبل از پروانه شدن دورش یه پیله درست میکنه که PROLOGUE نماد اون پیله است.

RUN یعنی روبه رو شدن با قسمت تاریک.گاهی سرکشی میکنن گاهی اشتباه ولی این مرحله یکی از مهم ترین مراحل تغییره.

BLOOD SWEATS &TEARS لبه ی پرتگاهه

SPRING DAY نور پس از تاریکی و بهاریه ک بعد از زمستون ظاهر میشه.اول ویدئو هم با مرگ اغاز میشه و این یعنی تغییر کلی و تولدی دوباره.

حالا که سر رشته داستان و مبدا و مقصد روشن شد میریم سر جزئیات

توی قسمت های بعد خیلی جزئی تر هر پلن و اتفاق و موزیک ویدئو رو باهم بررسی میکنیم.

فعلا اینو داشته باشید.