ق

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک

خوب دوتا موضوع مطرح ه

1. از شما چه پنهون، من وقتی اون قسمت های اول بنگتن یونیورس رو میذاشتم فکر کردم که امکان نداره بتونم جدا جدا هر ام وی رو بذارم و جسته گریخته و نامنظم میشه چون اونا تیکه تیکه بودن واقعا و مثلا اگه میخواستی منظم کنار هم بچینیشون باید یه تیکه از این ام وی میذاشتی و یه تیکه از اون. یعنی اصلا ساختشون و مدلشون اونطوری بود. 

آما

بین اونا به یه ام وی خیلی بی توجهی شد. موزیک ویدئویی ای که توی واقعیت هم یکم توی حاشیه قرار گرفت. و بنده دوباره دچار عذاب وجدان ناشی از داشتن عذاب وجدان شدم که چرا این یدونه رو جدا نذاشتم. (منظورم از اون یدونه I NEED YOU ورژن ژاپنی شه) چون واقعا خیلی خاص و اکور پکوره...

اما خوب خیلی چیز خاصی نداره و همه ی چیز های یکم چیزش توی اون پارت های اول گفته شده اما میخواستم به هر زوری شده یدونه پست اختصاصی براش بذارم. نمیدونستم چجوری فقط میخواستم🙂

2. شما هم احساس می کنید؟ چند وقتیه بیان یه مدلیه انگار توش گرد مرده پاشیدن... نمیدونم به خاطر نبودن یه سری از دوستان ه یا همه رفتیم توی دپ اعظم. شایدم یه جایی دارن نذری میدن ... کاش به منم بگید منم عدس پلو و قیمه دوست دارم😢

اولش فکر کردم شاید پا قدم منه. بعد یه نگاه کردم و دیدم بلههههههه.... داوش من 99 روزه اینجام😐99 روز؟

یعنی 99 روز از اون روزی من تا صبح نشسته بودم به حالت چلوسیده در حالی که اصلا بلد نبودم چی به چیه رنگ قالب عوض می کردم و هر کدوم رو اول یه بنفش دریده میذاشتم بعد رفرش میکردم ببینم این رنگ اصلا برای کجاست میگذره؟ 

واقعا ناگهان چه زود دیر می شود...

آما

به هرحال روزا مثل ابر میگذرن و ما کاری از دستمون بر نمیاد ...

خلاصه که دیدم میشه این دو رویداد رو زد تنگ هم و یه پست ادمیزادی تقریبا در اوورد.

این شما و این جی جی جی جینگ

حتی اگه حوصله نداری به بخش اخر مراجعه کن.😒

 

دانلود ویدیو

برای شروع میخوام با کراش ابدی زندگیم استارت بزنم...

* وی میخواهد تمام چیز های تیکه تیکه را که عقده شده بود, به زور به تو نشان دهد* همین اره همین فقط:>

من واقعا اصلا توی این فازا نیستم و خیلی کم فیلم این مدلی دیدم اما پسران فراتر از گل...حسابش جداست. بیشتر فکر می کنم به خاطر شرایط خاص اون موقع هام بود که انقدر برام نوستالژیکه...حتی وقتایی که نمیدونم باید چیکار کنم تا استرسم کم شه میرم شانسی یه قسمتشو پلی میکنم. مثلا وقتی نتایج کنکور داشت میامد و همه از استرس پاره بودیم من بهش پناه اووردم... نصفه شبا میشستم توی تاریکی و گریه میکردم به خاطرش حتی😂فکر کنم با اختلاف تنها فیلمیه که اشک منو دراوورده... من واقعا گریم نمیگیره با فیلم ها در هیچ صورتی حتی وقتی رفته بودیم با دوستام درخت گردو رو دیدیم همین احیرا اخرش زیر بغل یکیشون رو گرفتیم برای اینکه بتونیم از سینما درش بیاریم حتی. اما من واقعا اینطوری بودم که داداش به حدا فیلمه چرا گریه میکنی؟:")) اره خلاصه دیگه جدی بریم سر اصل مطلب...

عکس ابتدائی اینه و همرو می بینیم که لش کردن😁

 

 

سکوت میکنم...

 

بقیه مثل یکی دیگه از ام ی های قبلی (که الان اصلا یادم نیست کدوم) نشستن رو ی زمین و با حرکت جیهوب یهو پا میشن

که اون موقع هم بهش اشاره کرده بودم مثل برخاستن از مرگ و شروع دوباره میمونه

 

میخوام بگردم یه سری پوستر از این سکانس ها پیدا کزده و بزنم به در دیوار زندگیم...

 

 

جیمین رو داریم که کنار نماد مخصوصش نشسته. بله . وان حمام😂

یادته اون اولا بهت گفتم نامجون روی دیوار چی نوشته بود؟

اره این همونه 

شما باید زنده بمانید

مشخصه داره چیکار میکنه نه؟!...

 

 

این گل که معرف حضورتون هست؟

این گل و تابلوی کناریش😂

 

صحنه های مرگی... هیچی نمیگم...

...

ری اکشن من الان

 

مستر خوش دماغ و داستان های بی پابان قرص هاش...

 

این صحنه ها برات اشنا نیست؟

توی شورت فیلم وینگز فیلم ششم که برای جین بود انگار این صحنه رو دیده بودیم

یادته دیگه انشالله؟ اون همه نوشته بودم راجع بهش😅😂

 

 

جالبه که بدونید این دوتا اتفاق دقیقا باهم رخ میدن

یعنی به محض اتیش زدن گل لیلیوم توسط کوکی تابلو هم اتیش میگیره...

دوباره برمیگردیم به داستان جلل خالق... جلل خالق جلل حالق جلل خالق ماشالا

 

 

ಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
 

دانلود ویدیو

سم هایی که خودمم نمیدونم چطوری پیدا می کنم اصلا....

در اخر هم پروانه ای که رها شد...

/////////////////////////

خوب دوسَ تان

این قسمت همان طور که گفته شد چیز خاصی نداشت منتها باید میگفتم بایددددددددددددد

حالا بریم سر داستان 100 روزه شدن و این قرتی بازیا

بقیه وقتی میخوان پست مثلا اینطوری بذارن

VS.

من وقتی میخوام پست مثلا اینطوری بذارم

بریم که داشته باشیم مقادیر زیادی فیلم های بی محتوا و نا مرتبط منتها دوست داشتنی برای من

🤸‍♀️😂😂😂😂

 

دانلود ویدیو

نانییییییییییییییییییییی

هلاک اون موزم

 

دانلود ویدیو

اول با دوتا سم از همون پسران فراتر از گل جینگول شروع کنیم

😂😂

اون فیلم اولیه رو من خداشاهده 2 3 ساله دارم هی میرم میبینم هی پاره میشم😂😂😂😂😂

پایینی هم که.. وای بدترین موقع موقعی بود که منو میبردن خرید فرم مدرسه... قشنگ با گریه از اتاق پرو درمیامدم.. عذاب بود.. هرچی میپوشیدم به هوای اینکه توی زمستون میخوام زیرش لباس گرم بپوشم هی سایز گشاد تر میاوردن..اه نف تو مدرسه و تمام داستاناش. اخخخخخ تفففففففففففف

 

دانلود ویدیو

 

..

 

 

دانلود ویدیو

 

قبه قول یکی از دوستان محترم

نگاه های شیطونی میندازه😂

دانلود ویدیو 

این پسره ازش اول یه گیف بود توی واتساپ

که منو یکی از دوستام حتی روش کراش هم زدیم😂

اتی باید بگم بلههههه فیلمشو پیدا کردم اونم با کی؟ با لیسااااااااااااا😂

دانلود ویدیو

چون از داداش دوقلوش پسران فراتر از گل گفتیم نمیشد اینو فراموش کنیم که

99 درصدمون با همینا کارمون یه اینجا رسید...

چه جای حساسی هم تموم شد😂😂

دانلود ویدیو

نمیشد این نباشه.. باید یه میکس از یوزارسیف میذاشتم

یوزارسیف شاید ندونی ولی تاثیری که توی زندگی من گذاشتی خیلی عمیق بود. انقدر که هر دقیقه دارم به بیج های تلگرام فکر میکنم...هی🤨😉

 

دانلود ویدیو

الان چی خیلی داغه؟ بله...

مسابقه ی محله و بیگ مسعود عزیزم

چنتا از گروه های عادی اینجانب که توش بیگ مسعود هم هست

میخوام بگم مثل خون در رگ های من جاریه

جوشکاری بیگ مسعود هم یه گروه عادی چت خصوصی بین بچه های دانشگاست

بله چت خصوصی. همه نیستن و فقط یچه باحالا اد شدن😎

منی که صبح پاشدم دیدم منم اد کردن😧🥺😂

خوب 

ببخشید اگه زیاد بود

میخواستم برای 10 دقیقه هم که شده از این فاز پاییز خفقان خارج شیم

اما بذارید در اخر بگم که

بیان اومدن یکی از بهترین تصمیم های زندگیم بود.

با اینکه اول نسبت بهش گارد داشتم و فکر می کردم وقت تلف کنیه اما این طوری نبود. یکم بود 

با شماها دوست شدم و حتی با چند نفر واقعا حس نزدیکی میکنم

درکل دوست های خیلی خوبی پیدا کردم

با الا خیلی صمیمی تر از قبل شدم

کلی چیز حوب یاد گرفتم و متن ها قشنگ خوندم

کلی چیز مختلف کامپیوتری یاد گرفتم

یکم مچ های دستم به چوخ رفتن ولی ارزششو داشت

و

اره دیگه

تونستم یه جا هم شده از اسم پر طمطراق خر شرک استفاده کنم😥

خدایا شکرت

..