بسم الله الرحمن الرحیم

خوب

این چالش در اصل برای اقای گوربه ایه😂(البته خودش اسم داره ها.)

ولی من بهش پر و بال دادم و یه ذره باحال ترش کردم

در نتیجه میشه گفت یه همکاریه!

برای همین اسمش از چالش دست خط به چالش دست خط پلاس تغییر کرده😂

خوب کاری که میخوام بکنم منحصرا مربوط به دست خط حال حاضرم نیست

بلکه میخوام یه حالت قدم به قدمی داشته باشه و بشه سیر رو مشاهده کرد 😁💪

( وی همین الان سر کلاس انلاین است و استاد صدای او را باز نمود. نگم براتون که گفت چقدر قشنگ صحبت میکنی دیگه؟😂 قابل توجه خانم و.و که به من میگه ویستات نامفهومه و فقط داری تند تند حرف میزنی یا میخندی😂)

لتس گو

از فارسی شروع میکنیم که زبان اصلیمه و مقدمه😅

 

 

خط زیبا و گهربار کلاس اول 

اولین و دومین املایی هستش که من نوشتم

برای پیدا کردن اینا با دندون درد شدید و وسط کلاس رفتم از کمد اویزون شدما...:/

 

اینجا کلاس پنجمم و راجع به روز اول مدرسه و اولین شکست عشقیم صحبت کردم😂😂

 

خوب دیگه میریم جلو و میرسیم به کلاس دهم اینا

منی که همیشه میخواستم 5 صبح پاشم ولی نمیتونستم...

 

و بعله

این متن رو چند ماه پیش نمیدونم از کجا پبدا کردم و خودمم اخراشو بهش اضافه کردم و میخواستم برای تولد یکی از دوستام بهش بدم که خوشبختانه طرف تو زرد از اب درومد و این متن حیف و میل نشد😁

 

خوب بریم سر زبان انگلیسی

 

این اولین جمله سازی کلاس زبانمه...

وای خدایا .... اه اصلا بیایید زود از این عبور کنیم

 

من یه عادتی دارم که میام لیریکس اهنگ هارو مینوسم و اینطوری هم لغت جدید یاد میگیرم و زیرشون خط میکشم هم متن اهنگ رو حفظ میشم و این کار برام خیلی لذت بخشه

حتی لیسینینگ رو هم خوب میکنه چون بعد با اصلی مقایسه میکنی و میبینی کجاها رو نفهمیدی

یه فایده ی دیگش هم تقویت املاست

o(* ̄▽ ̄*)ブ

این مال یکی دوسال پیشه

 

 

این هم جدید جدیده

و یه اهنگه که تازه پیداش کردم و خیلی دوسش دارم

اینجا میذارمش شاید شما هم پسندیدنش...:)

 
bayan tools megan trainorlie to me

دانلود موریک

اما دوتا چیز مونده که میخوام نشونت بدم

اولیش اینه

من یه دست خط پنهان هم دارم که به قول دوستم اتنا فقط خودم میتونم بخونمش

در واقع انقدر شلوغ و توهم تو همه که قابل فهم برای عموم نیست

مثلا این یه صفحه از تئوری های بی تی اسه که داشتم تند تند مینوشتم چیزی از دستم در نره😅🤸‍♀️

 

یکی دیگم اینه

یه مدت کلی وقت میذاشتم و اهنگ های فارسی خیلی معروفو اینگلیسی میکردم و به دوستام میدادم تا توی دوران کنکور شاد شن😂

اگه تونستی حدس بزنی این کدوم اهنگه؟

حتی اون not هارو هم مخفف ننوشتم که وزن درست در بیاد و مثل اصلی بشه😂

**هشدار:

اگه نفهمیدی پلیش کن😂😂😉

 

 

خوب

اینم تموم شد

راستش من فردا یه جراحی دارم برای دندونم که امیدوارم انرژی مثبت هاتونو برام بفرستید که کارم به ایمپلنت نکشه. یا به لفظ عامیانه برام دعا کنید🍀

و این پست رو با درد خیلی شدید نوشتم اما چون تمرکز باعث میشه حواسم از درد پرت شه خیلی کمکم کرد.

پ.ن

امیدوارم چه مشکلات جسمی و چه روحی هممون بر طرف بشه و قدر سلامتی مونو از هر لحاظ بیشتر بدونیم.

(بیا تهشم چون تو گفتی یوزارسیف گریان گذاشتم:")