بسم الله الرحمن الرحیم

 اول از همه بریم ببینیم اصلا این اهنگ چی میگه

من خودمم هوز بعضی وقتا تا متن یه اهنگ رو نخونم نمیفهمم دقیق چی میگه

پس فکر کردم خیلی خوبه مثل اون look what you made me do ی تیلور، قبل از اینکه بخوام چیزی بگم یه لیریکس ازش بذارم

اونم وقتی که همچین لیریکس های خوشگلی خود خواننده ها منتشر میکنن که اصلا دیگه جای شک نمیمونه...

لنس گو

baya

 

(خوب همون طور که مستحضرید اون سایت کوفتی خراب شده و از طرفی امکان پخش انلاین نداره از اون یکی طرف حجم این فایل ها بالاست و توی بیان باکس اپلود نمیشه.. خدایا منو گاو نکن یه دقه بذار اینو درست کنم. داشتم می گفتم خلاصه سرتون درد نیارم دیگه باید دنبال یه سایت بگردم باز و اگه شما سایتی با قابلیت پخش انلاین می شناسین ممنون می شم معرفی کنید بهم. و فعلا برای این فیلما یدونه لینک افلاین میذارم که از اونجا دانلودش کنین یا ببینینش. با تشکر )

اینجا

 

این یکی رو هم بنده وقتی دیدم یکی از فیلم هامو با کیفیت پایین دانلود کردم دوباره وارد یوتوب شدم پیدا کردم

الحق و النصاف که خیلی خوشگله و اون وایب انیمه طوری که داره...🤤

البته یه داستان من دراوری نه خیلی قشنگ داره

ولی دیدنش خالی از لطف نیست

این رو هم بگم که این ویدئو یه طور فن میده و از منبع اصلی که خود کانال اد شیرن هستش برعکس بالایی منتشر نشده.

اینجا همچنین


خوب بریم که شروع کنیم

اولش با یه سکانس توی ارایشگاه شروع میشه

نمیدونم جالبه براتون یا نه ولی هشون چشماشون بازه بجز خودش که چشماش هم زیر اون دسنگاهه..

یه رز سفید دستش میبینیم که داره تکونش میده

 چون لیریکسشو بالا قرار دادم دیگه فقط فارسیشو مینویسم

اصلا هم فکر نکنید از روی تنبلیه ها اصلا!

هرموقع تو میای، میدونی که من نمیتونم نه بگم

هر موقع که خورشید غروب میکنه

من میذارم تو کنترل رو به دست بگیری

من میتونم بهش رو احساس کنم 

قبل از اینکه دنیام از هم بپاچه

و امشب 

 یه چیز فوق العاده داره

همون طوز که از اسمش معلومه این اهنگ راجع به عادت های بد خودشه

حالا این عادت بدش میتونه تکرار مداوم یه کار باشه یا حضور یه ادم توی زندگیش

توصیفاتی که توی اهنگ میکنه و اون ریتم به خصوصش باعث شد که انقدر عاشق این اهنگ بشم

اصلا متنش جوری نوشته شده که هرکی که داره میشنودش باهاش همزاد پنداری میکنه....

 

و گل رو داریم که توی دستاش خشک میشه...

انگار یهویی عوض شد..

بعد از اون مکان خارج میشه و شروع میکنه کورس اهنگ رو میخونه 

عادت های بد من منو ب سمت نیمه شب ها سوق میدن که به تنهایی ختم میشه

مکالمه با یک غریبه که به سختی میشناسمش

 هر دفعه قسم میخورم که این اخری باشه

ولی احتمالا نمیتونم

من هیچ چیزی برای

از دست دادن

یا استفاده

یا انجام دادن ندارم.

توصیف هاشو میبینید؟

من به شخصه که طوریم انگار خودم متن اهنگ رو نوشتم اصلا🙂✋

*
بعد وارد فضا ی شهر میشه و ما مردم عادی رو داریم که ازش فرار میکنن.

ناموصن 100 میدم بذار منم بیام توی گروهتون😅

اقای اد رو داریم همراه با گنگ خفنش در حال زهره ترکاندن مردم.

همیشه گقتم دوست داشتم زور گیر شم؟

حتی یه بار به بابام کفتم نظرت چیه برم دزد شم؟ خیلی ریلکس انگار یه چیز عادی و روتین میشنوه گفت برو فقط دیگه برنگرد.

(ریزش محبت)💕

*

عادت های بد من منو ب سمت چشمهای گشاد شده که به یه جا خیره شده سوق میده

و میدونم که من کنترل حرف هایی که میزنمو از دست میدم
آره من دنبال یک راه خلاصی بودم حالا نمیتونم فرار کنم
هیچ(اتفاق خوبی) بعد از ساعت دو نیمه شب نمیفته، این حقیقته، حقیقته

عاذت های بدم منو به سمت تو میکشونن

ممکنه هربار که کسی رو مخاطب قرار میده منظورش خودش باشه

نیمه ی تاریک وحودش که بر خلاف خودش عمل میکنه

*

حقیقتا بعد 2 شب واقعا هیچ اتفاق خوبی نمیوقته

من خودم از اونام که از 12 به بعد یه ادم دیگه میشم قشنگ

ممکنه صبح پاشم عین اینا باشم که دیشب مواد زدن و توی حال خودشون نبودن

اره دیگهه.. هی. بگذریم

یهو کلی بادکنک میبینه که روشون سمبل لبخند دارن

به سمت اون ها حجوم میبره و میترکوندشون

شاید مغزتون بیچ پیچ بشه

اما

این بادکنکا خیلی شبیه اون بادکنک هاییه که فوتو کانسپت های بی تی اس برای اهنگ باتره...ازم نخواید برم پیداشون کنم. ساعت 2 نصفه شبه و عملا دارم از خواب میمرم. اما میدونم دیگه وقت نمیکنم اصلا پست بذارم تا یه مدتی.. سو باید این امشب تموم بشه..

ولی

من یه ایده ی مسخره دارم

اما یادتونه مدت زمانی اون عکس هارو؟ تقریبا مصادف بوده با این موزیک ویدئو

و اهنگ بعدی اون گروه با کی بود؟

بله جناب اد شیرن

... شاید یه کد بوده شایدم نه یه چیز عادی. ولی چقدر سر اون عکس ها بیخودی ایستگاه شدیم.

و فقط یکیشونو نگه میداره و به سمت یه دختر بجه میره که حتی ممکنه کودک درونش هم باشه...

و جالبه

وقتی نزدیکش میشه دقیقا به (مکالمه با یه غریبه) تاکیید میکنه و میخونتش

شاید اون به نوعی با کودک درونش غریبست... 

فقط اون دندونش که کج شده😅

کلی به اون فکر کردم

عمرا از چشم عوامل دور مونده باشه. احتمالا گفتن بذار یه کوچولو این کج باشه که یه ادم اوسکول بهش توجه کنه و موجبات شادیش فراهم شه

و قسمت باحالش اینجاست

اون بادکنک رو بهش نمیده که نگهش داره

بادکنک رو بهش میده که همون کارو بکنه که خودش باهاش کرد

ترکوندن

و اما نکته ی باحالش اینجاست

بعدش بچه هه از اون فاز غم و دپرسی در میاد و خوشجال میشه

حتی انگار که اونم وارد قسمت تاریکش میشه...

و دوتاشون خوشحال شروع به لبخند زدن میکنن.. عجیب.

اسکار سکانس طلایی این موزیک ویدئو میرسه به این سکانس

اد مامان ایرانی پسند میوفته دست اد مامان ایرانی ن پسند..

و بعد بامب

اد مامان ایرانی ن پسند میزنه فس اد مامان ایرانی پسند رو می خوابونه...

ایناها

میزنه لواشک ش میکنه

تمام نیت های خوب به پایان میرسه وقتی ک لحظات خوب شروع میشه

(منظورش اینه که ادم با خودش هرچی ساخته بود رو ممکنه برای یه لذت انی بده)

باید همه چیزو از دست بدم تا به جرقه بار اول برسم

زیر نور نئون شروع شد و بعد کاملا تاریک میشه

(شروع خوب ولی پایان بد)
من فقط بلدم زیاده روی کنم...

اما

کم کم افتاب داره طلوع میکنه....

به هرحال خورشید پشت ابر نمیمونه...

و همه ی اون ادما رو میبینیم که دارن پنهان میشن یا از بین میرن

و...

دقیقا با رد نور خورشید داره تغییر میکنه. جلل خالق...

و 

صحنه ی اخر...

*

خوب اینم تموم شد

راستش رو بخواید خدود یکی دو ماهه این رو نصفه نوشته بودم و پیش نویس بود

منتها همش دنبال منبع بیشتر براش میگشتم ولی جز فقط یه ویدئو ی نه چندان کامل و حرفه ای توی یوتوب چیز دیگه ای براش پیدا نکردم... این شد که به علت کمبود منابع به تفکر بیشتری نیاز داشت.

اما

من معمولا وقتی میخوام یه کاریو انجام بدم از خودم میپرسم اخرش که چی؟

اگه وقت گداشتی و اینو خوندی اولا که ممنونم ازت

ثانیا

diba's dream یه کانال توی یوتوب و برای یه خانم ایرانیه که من واقعا با دیدن ویدئوهاش ارامش میگیرم. کلا با سبک و سیاق ش خیلی حال میکنم.

یه ویدئو داره که در واقع برداشتی از کتاب عادت های اتمیه....

براتون لینکشو میذارم مه اگه علاقه مند بودید ازش استفاده کنید.

بفرمایید

در اخر هم میخوام لینم اهنگ اصلی و چنتا ریمیکس که خودم دوسشون دارم رو بهتون بدم

اهنگ اصلی

ریمیکس رسمی

ریمیکس اکوری

ریمیکس پکوری

کاور پیانلا پیلا

کاور مادلین