بسم الله الرحمن الرحیم 

خوب بلاخره میخوام شروع کنم بقیه ی اهنگ هایی رو هم که حس میکنم حرفی برای گفتن دارن و خودم هم دوستشون دارم براتون بذارم +_+

 

از اسم اهنگ شروع کنیم

یکی از فن های اریانا ازش توی توییتر پرسیده که چرا اسم اهنگ رو گداشته 7 حلقه 

و اونم گفته چون با 6 تا از دوستام یه روز رفتیم و من 7 تا حلقه ی گرون برای خودمون خریدم و اون روز خیلی به من خوش گذشت و تصمیم گرفتم موندگارش کنم. جالبیش اینجاست اون دوستاش توی موزیک ویدئو هم حضور دارن :"))

اینم دوستاش که توی اون جریان و خود موزیک ویدئو حضور داشتن

 

 

حالا یه چیز رو باید اینجا دقت کنید 

اولا اونی که پروفایلش زرده عکاس این عکس هستش و

توی لیست های منتشر شده ؛ اسامی JOSH LIU و RIM TAYA SHAWKI نیستن و به جای اینا KEYDENCE هست که مجموعش با خود اریانا میشن 7 نفر

حالا این که پس اون دوتای دیگه کین و چین و چرا KEYDENCE حضور نداره رو والا منم دقیق نمیدونم و مثل شما گیج شدم :/

ولی

توی تحقیقاتی که من داشتم XD اون دوتایی دیگه توی کار میکاپ و اینان 

حالا یا میکاپ ارتیستای خود اریانان یا اینکه اونام دوستاشن و گفتن اا چه غلطا ما نباشیم تو موزیک ویدئو؟؟؟ 

._____.

(رفتم براتون توی اینستاگرام اریانا و 2 سال رفتم پایین اینا رو پیدا کردما :")) )

اما

عدد 7 خیلی عدد مرموزیه و همچنین دوست داشتنی !

به نطر من 7 حلقه میتونه نشون دهنده ی 7 حلقه ی جهنم یا 7 گناه کبیره هم باشه

در آغاز عصر مسیحیت، راهبی به نام اواگریو د پوا فهرستی از هفت گناه کبیره ارائه داد تا تمایلات منفی اصلی انسان را تعریف کند. ارتکاب هرکدام از این گناهان، می‌توانست انسان را به جهنم محکوم کند.پاپ گرگوری اولین تغییرات را در قرن شانزدهم در فهرست گناهان کبیره داد و فهرستی هفتگانه و رسمی از این گناهان منتشر کرد. در فهرست او، «اندوه» دیگر گناه محسوب نمی‌شد و جایش را به «شکم پرستی» داد.. این گناهان عبارتند از:

۱. شهوت (Lust)

۲. شکم پرستی (Gluttony)

۳. طمع (Greed)

۴. تنبلی(Sloth)

۵. خشم (Wrath)

۶. حسادت (Envy)

۷. غرور (Pride)

شاید اریانا همونطور که توی لیریکس میگه" کی فکر میکرد پول امقدر منو وحشی کنه" فکر میکنه وارد این چرخه ی 7 حلقه هم شده...

 

یه چیز جالبی که من چندوقت پبش خونده بودم و ممکنه شما هم بهش برخورده باشید هفت گناه کبیره توی باب اسفنجی ه !درسته باب اسفنجی...

 

شهوت (باب اسفنجی)
 شهوت به سادگی ” میل پرشور برای چیزی” است. 

 تنبلی ( پتریک)

 خشم (اختاپوس)
حسادت (پلکتون)
طمع ( آقای کرابس)
غرور (سندی)
شکم پرستی (گری)
 

خوب برگردیم سر اهنگ و موزیک ویدئوش

 

{اول اهنگ با اهنگ tank u next خودش که از نظر زمانی تقریبا یکسان هستند شبیهه و جالبیش اینجاست که کارگردان هردو موزیک ویدئو یکی هستند}

همچنین توی موزیک ویدئوی قبلیش پلاک یکی از ماشین ها 7 حلقه است.

 

 

Yeah, breakfast at Tiffany’s and bottles of bubbles

برای شروع کار رفته سراغ این فیلم بی نهایت معروف که مورد علاقه ی خودشم هست:*)

 


Girls with tattoos who like getting in trouble

حالا این هم داستان خودشو داره ...

همونطور که متوجه شدین این موزیک ویدئو کلا وایب ژاپنی داره,توش کلی از نماد های ژاپنی هم استفاده شده

هم روی تیزر عکس که اول گذاشتم و هم شروع موزیک ویدئو

 

 

 

 

همچنین اون قبل منتشر شدن رسمی اهنگ 7 حلقه رو روی دستش به زبان ژاپنی خالکوبی کرد

 

ولی یه مشکلی داشت

七 و  輪 درسته یکیشون به معنای 7 و یکی دیگشون به معنای حلقه است ولی کنار هم معنی متفاوتی میدن

املای صحیحش همونه که در ابتدا اومده

 

البته خود اریانا از سال 2015 داره ژاپنی یاد میگیره

Rather be tied up with cuffs and not strings
ترجیح میدم با دست بند بسته بشم تا طناب

 

از اونجایی که کل ویدئو اریانا یه این حالته .__. اینجا میتونه اشاره ی غیر مستقیم یا حتی مستقیمی باشه به این که اقا درسته من اینطوری میکنم ولی برای کسی نیستم و حتی دستگیری رو ترجیح میدم :////

امیدوارم منظورمنو گرفته باشید.الله اکبر

 

 

توی زمانی که داره میحونه هر چیزی رو که بخوام میخرم یه خونه ی صورتی سگ نشون میده که روش هم اسم اون سگ ار یانا رو نوشته که توی ویدئو هم هست

 

Write my own checks like I write what I sing, yeah
چک هامو خودم مینویسم، همونطور که خودم آهنگامو مینویسم، آره

 

اینجا هم میتونه به این اشاره داشته باشه که ارایانا خودش شعر هاشو به صورت مستقل مینویسه

 


Whoever said money can’t solve your problems
هرکی گفته پول نمیتونه مشکلاتو حل کنه

Must not have had enough money to solve ’em
حتما واسه حلشون پول کافی نداشته

Happiness is the same price as red-bottoms
خوشبختی و کفش های پاشنه بلند یه قیمتن

 

گرچه با این قسمت هاش خودم تا حد زیادی مخالفم :*)))

 

I bought a crib just for  the closet
یه گهواره خریدم فقط برای اینکه بزارمش تو کمد 

 

 

توی این عکس پشت اریانا یه گهوارست که باعث حاشیه های زیادی شد

 

 

البته بعدش خودش توضیح داد که اینو برای بچه خوکش خریده ...

 

بیلبورد قبلا درمورد اریانا گفته بود که ظرفیت الکلش خیلی پایینه و اصلا نمیتونه الکل بخوره

اون هم توی یکی از مصاحبه هاش در جوابش گفته بود

"i'm champange.

you know how people say we're 60% water?

i'm 60% pink veuve clicquot."

 

 

روی ماشین اگه دقت کنید نوشته "NASA"

 

قبلا ناسا به اریانا گرنده کمک کرده و باعث بالا بردن امنیت اکانت هاش شده 

 

 

و کلا این دوتا باهم کلی داستان دارن :))

بنگرید

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینم اخر موزیک ویدئو (v.y)

 

و اما به عنوان حسن ختام یه سری اهنگ ها بودن که یا ریتم های و لیریکس شبیه داشتن یا خود اریانا ازشون الهام گرفته بود برای ساخت این قطعه

 

JULIE ANDREWS

MY FAVORITE THINGS

 

LIL MAMA

LIP GLOSS

 

PRINCESS NOKIA

MINE

 

2 CHAINZ 

SPEND IT

 

SOULJA BOY

PRETTY BOY SWANG

 

BEYONCE'

FORMATION

 

THE NOTORIOUS B.L.G

GIMME THE LOOP

 

فعلاااا خدافظ

 
 
bayan tools ariana grandeh7 rings

دانلود موریک