بسم الله الرحمن الرحیم

بریم که اولین موزیک ویدئو از بلک پینک رو استارت بزنیم به امید روزی که همشو بنویسم🍀💪

شاید قبلا یه سری تحلیل یوتوبی از این ام وی دیده باشین ولی باید بگم اونا به طرز خنده داری خلاصه ان و خیلی جاها رو از دست دادن...

در ابتدا می بینیم که دوربین از پایین میره بالا و این میتونه بگه هی داداچ باید بیای بالا تا اصلا بتونی مارو ببینی

همچنین یه حالت پله ای هم داره که میتونه نشون دهنده ی اون پله هایی باشه که بلک پینک پشت سر گذاشتن و بلا و بلااااااااا

اصلا یه اسکرین شات هایی گرفتم خودم توش موندم..... خدایا..👀😱

خوب

به این عکس کلی کاور یه نگاه بنداز

جالبه که اول بگم این چیز متحرکه و وقتی که میبینیم میچرخه این چرخش دوربین نیست

این خودشه که میچرخه.. واتد ف... الله اکبر

و

وقتی که سرچ میکنی sacrificing place یا محل قربانی کردن برات یه سری عکس ها میاره که به اندازه ی کافی گویا هست:)))

بیایید یک چیزی بهتان گویم

بلک پینک معدود یا تنها گروهیه که موزیک ویدئو هاش یه جوری قسمت بندی شدن

یعنی چی؟ یعنی وقتی داری میبینی ام وی رو با یه ذره دقت میتونی کشف کنی شروع داره پایان داره علت رو میاد میگه بعد پیامد بعد عمدتا توی همه ی ام وی هاشون یه تایمی یهو داره نشون میده که دارن اون تغییر رو روی خودشون اعمال میکنن و در حال اماده سازی و ریکاوری ان بعد دوباره بعد رو نشون میده دوباره مقایسه میکنه قبل و بعد اصلا😂😂✌

نمونه ی 100 درصد واضح این پروسه توی HOW LIKE THAT اتفاق میوفته که اونم به زودی انشالله میذارم. ولی اینجا هم مراحل رو براتون میگم.

حالا اگه این فکت کامل براتون افتاد بریم ادامه

افتاد؟؟؟

حالا اینجا و توی این صحنه میخواد یه استارت همچنین یه دلیل بهمون بده تا فکتی که بالا گفتم رو شروع کنه

استارت چیه؟ شروع تغییر توی خودشون. قربانی کردن من قبلی و احداث من جدید که اصلا بلک پینک همه جا از این کانسپت استفاده میکنه و ما شاهدش هستیم.

دلیل چیه حالا، مگه علافن؟ قوی تر شدن. جلوی هیتر ها جلوی فن ها و حتی برای خودشون. حتی جیسو هم توی BTS  یا پشت صحنه میگه که این اهنگ یه ورژن جدید از بلک پینک رو نشون میشده. اون وجه ی بلک در مقابل پینک

فرشته لیسا😂💕

بریم سر سکانس مختص به جنی

به رنگ لباس جنی و مهره ای که روشه توحه بفرمایید

لباس جوریه که نمیشه بهش یه رنگ خاص رو مختص کرد و مهره ای که روشه هم صورتیه و این خارج از چهارچوب سفید مشکی شطرنجه

داره میگه برید گمشید شاغالا

MY WORLD MY RULES و این چرت و پرتا:")

و جالبه بدونید این مهره ها واقعا چقدرن... 😱

خوداا این روباه خر اسمش FENNEC FOX هستش که یه جور روباه خونگیه

و مصداق بارز فلفل نبین چه ریزه است:"")

تونستم این رو بعد کلی گشتن به عنوان یه تمثیل کلی براتون پیدا کنم. این شما و این تشبیه حنی به این اقای روباه شگفت انگیز!

نکته ی عکس را متوجه شدید؟؟👀

داره چیکار میکنه؟

در وافع با موقعیت مهره ای که روش بود داره بازی رو کیش و مات میکنه.

اما نکته ی مهم تر

داره روی شطرنج، شطرنج بازی میکنهXD

در واقع توی اینجور مواقع 1000 تا احتمال مختلف به ذهنم میرسه

ولی 2 تا ار مهم تریناش میتونه این باشه که همیشه اون چیزی که رو میبینید بازی اصلی نیست و اون فقط ظاهره و مهم دست های پشت پرده ان که دیگه خودتون میتونید ربط اینو به این صنعت حدس بزنید

و موضوع بعدی اینه که مثلا انقدر موانع و مراحل و پشت سر هم گذاشتنشون تو در توعه که به اینجا رسیدن اصلا هدف اسونی نیست. (این موضوع و کانسپت رو توی همینجا هم چندبار دیگه جلوتر میبینیم)

یه حیوون خر کیوت دیگه...

طبق گفته ی اساتید اسم ایشون طوطی کاکلیه و اینم یه حیوون کانسپت شوال و معنا دار دیگس با نماد SELFLOVE و این داستانا.

WOWWW کفشارو دارید دیگه نه؟؟...

5 دقیقه سکوتت

یاعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کاتانا😭😭🥀

کاتانا یا همون شمشیر سامورایی هنوز هم یکی از قوی ترین سلاح های دفاعی ه و مشهور ترین کابرد اون توی حوزه ی سرگرمی برمیگرده به فیلم KILL BILL

حتی توی مقالات هم چندبار از این فیلم اسم برده شده یه عنوان منبع الهام برای این ام وی

و من هیچ من نگاه

کسایی که منو میشناسن میدونن اگه ازم بپرسن مورد علاقه ترین فیل؟ من نمیذارم سوالشو تموم کنه و میگم کیللللللل بیلللللللل

باید بهتون بگم اگه سلیقتون به من نزدیکه و عاشق فیلم خشن هستید کیل بیل میتونه روحتون رو جلا بده.. وافعا هوس کردم بازم ببینمش..

منتها بدی ای که داره اینه که فیلم عامه پسندی نیست و نمیشه به عنوان فیلم پیشنهادی معرفی کرد چون یه بار یکیو بستم به صندلی به معنای واقعی و نگهش داشتم تا ببینتش و متاسفانه اون تموم نهار اون روز که کلی براش زحمت کشیده بودیم رو بالا اورد...هی..

😅😂ولی انقدر این فیلم و کلا سبک تارانتینو رو دوست دارم که الان میخوام با چنتا پوستر از فیلم احترامم رو بهش نشون بدم.

  

          

                   پدرم درومد تا توسنتم این 4تا پوستره بچینم:/

این هم ادیت بی تی اس اگه توی کیل بیل بودن😂😅 من عاشق این جور ادیتام که میان ادم های معروفو طرح میزنن توی پوستر فیلم ها ولی متاسفانه نمیدونم چجوری باید یه کاری کنم همه ببیننشون😭😂  خلاصه که اگه وقت حالی داشتید شمارو به دیدن این فیلم ارامش بخش و لایت😂😂😂😂که 2 قسمت هم داره همش دعوت میکنم.


فکر کردید چون خط کشیدم داستان کیل بیل تموم شد برمیگردیم سر بلک پبنک؟

کاملا در اشتباهی

چون تازه میخوام دوتا از این پوسترا که چاپ کردم زدم به اتاقم رو بهت نشون بدم😏😂

ا اینجا تازه یکمم بلک پینک این یور اریا داریم:)

خوب دیگه جدی میخوام برم سر ادامه😔


بعد اون کاتانا حالا وقت سلاح دومه خیخیی

اونم چیزی نیست جز غول چکش جنگ😭

یادم میوفته برای پارت بعدی اتک ان تایتان باید تا کی صبر کنم گریم میگیره...

اون پشت روی تخته هم یه سری چیز نوشته شده مثل as if its your last ولی کلا اونقدر مهم نیستن 

مهم اینجا لیساست که میپره و سقف رو صورتی میکنه و میگه هرکاری بخوام میتونم بکتم💪😏

می بینید؟

همه ی اون اتقاقا توی یه گاو صندوق اتفاق افتاد...

ابن میتونه نشونه ای از وای جی باشه که ایدل هاشو چجوری نگه داری میکنه.. شاید

البته انقدر محافطت شدید تبعات خودشم داره..

گوشوارشو خدایا هخیبتهیب

می رسیم به پارت رزی

دوتا رزی هستن یکی اون بالا بالا ها و یکی پایین

که این دیگه واضحه

و میخواد بگه در اصل ایدل ها هم در انتها ادم هستن و انسان های عادی !

توی بک گراند داریم چیز های خشنی میبینیم. اتیش و ...

اما از اون طرفم جیسو رو داریم که با یه چتر که نماد حمایت و دور موندن از اسیب هاست واستاده خیلی زیبا و متشخص:) و با ارامش پارتشو میخونه

I'M JISOO  I'M OK

دروافع حواشی و اسیب ها بی شماره ولی ایا باید بذارن این چیزا روشون تاثیر بذاره؟

تو خودت چقدر حواشی یا نظر مردم روت تاثیر میذاره؟... یکم راجع بهش فکر کن

خوب برمیگردیم به همون میزانسنی که باهاش شروع کردیم

یادتونه اولش رو؟ در واقه یه فرق اساسی داشت با اینجا. برگردین بالا و ببینیدش

در ابتدا ما شاهد نصف این جا بودیم در اصل

به ما فقط پله های پایین نشون داده میشد یا مسیری که طی شده. اما الان بالای سر هم پله هست به علاوه ی یک پنجره در انتها

این نشون میده هنوز حالا حالا جای پیشرفت هست تا بشه رسید به منبع نور✨✨🍃

تانک رو دارید دیگه؟؟ الله اکبر این همه جلال...

نمره ی این اسکرین شات 10 از 10🤏

وقتی نمیتونه پفیلا رو بندازه بالا و بخوره...

پشت صحنه ی این ام وی مخصوصا این قسمت تلاش های ناموفق جنی موهبتی بود که به سبب این تحلیل نصیبم شد و رفتم دیدمش

خیلی خوب بود😭😅💕

بعد از دیدن دوتا ساید رزی حالا نوبت جنی ه.

خیلی اتفاقی اومدم صدای ام وی رو کم کنم و دیدم بله اخرین اهنگی که دیروز داشتم گوش میدادم سولو بوده

قیافه ی جنی وقتی حس غرور بهش دست میده از اینکه توی عکس به جای 1 جنی 2 تا جنی داریم😂

.... بدون شرح

تصاویر واضح هستن نه؟

اینکه چطور با یه اشتباه هنرمند همه چی ممکنه چطور تغییر کنه...

من تا قبل از دیدن پشت صحنه فکر میکردم اینا همشون مردن نمیدونم چراXD ولی الان فهمیدم که زن هم توشون هست

و آماا

قاب گوشی هاشون رو میبینیین؟؟؟؟؟؟// منم از اینا قابا میخوام:"")

فضاسازی و اضلاع دیوار ها مفهوم قفس رو توی ذهن ادمی تداعی میکنه

همچنین روزی که مثل یه قناری توی اون تاب قناری ها نشسته..

و همون استعاره ی معروف که یه پرنده هرچقدر هم زیبا توی قفس، بازم توی قفسه...

اون گل چیه بسته به پاش..:"")

برخلاف بقیه برای لیسا دوباره بارت تک نداشتیم و وارد یه مرحله ی دیگه ای شدن کلا

یادتونه بهتون راجع به روند ام وی های بلک پینک گفتم؟

حالا طبق اون روند ما وارد اون مرحله ی ریکاوری شدیم مثل باقی ام وی ها

اونایی مه بدون توجه به اطراف فقط دارن میرقصن و بعد

این گل های خوشگل چیزی نیستن جز VICTORIA FLOWER

گل هایی که توی فصل بهار شکوفه میدن و نوید دهنده ی بهارن. همچنین توی بحث نماد شناسی به زیبایی خالص و شروع دوباره معروفن.

روشن شد؟

اون سیر تکاملی رو مشاهده کردید؟

حالا بعد اون ریکاوری وقت بهار بلک پبنکه😂🤏

ولی وافعا فرستادن رزی که اسم خودشم گله لای گلای دیگه باعث میشه ادم از خودش بپرسه

به راستی کدام یک گل واقعی است؟

VICTORIA vs. ROSIE

و بلک پینکی که به صورت واضح دارن توی این سکانس راه میرن و به ما صحنه ی نهایی و رسیدن به اون چیزی که از اول براش حتی خودشون رو قربانی کردن رو نشون میدن:>>>

در پایان میخوام بهتون دمپایی های کیوت جنی توی این سکانس رو نشون بدم🤸‍♀️🤣🤏


FINALLLLLY

بلاخره تموم شد هوراا

3 روزه که دارم فقط سعی می کنم اینو بنویسم ولی هردفعه وسطش کار دیگه پیش می اومد و باید به اونا می رسییدم ولی این لحظه ساعت 3:21 دقیقه بلاخره اتمام

 

..

هیچ کس

دسکتاپ من وقتی که دارم روی موضوع کار میکنم و همرو میارم توی دستکتاپ😂

ولی واقعا هییچی هیچییییی نوشتنش انداره ی اون بلاد سوییت تیر ها مخصوصا پارت 2 ش نیست نبوده و نخواهد بود

این ام وی تقریبا سبک بود. مثلا کلا 40 تا اسکرین شات شد 

اما اونا فقط پارت دومش نزدیک 200 تا عکس بود اصلا... دهنم صاف شد ولی خیلی خوشحالم که از پسشون براومدم

BLOOD-SWEAT-TEARS-Japanese-Ver

اینم اون سخت ترین چیزی که تاحالا نوشتم🎈✋

فقط این سرش اهنگ داره خودم الان رفتم توش کر شدم. دقت کنید صدای دستگاهتون کم باشه😅

راستی

یه اتفاق های خیلی مهمی داره میوفته

به زودی یه تغییر خیلی گنده قراره اتفاق بیوفته✌🍀😎

منتظرش باشید

 

.